כרטיס הביקור שלי

יוחאי נמר | אדריכלות ועיצוב פנים

יוחאי נמר
איזור שירות: גליל וגולן ואזור הכנרת, חיפה והקריות, יוקנעם עפולה והעמקים
מאז 2014 אני חיי ונושם אדריכלות ועיצוב פנים. עוסק בתכנון אדריכלי של מבנים מהיסוד ובעיצוב דירות קיימות. תכנון אדריכלי בסטנדרטים גבוהים בסגנון מודרני או כפרי על כל גווניו ועל פי נטיות לב לקוחותיי. המבנים “נתפרים” לפי מידות הלקוח עם מיזוג נכון של כל צרכיו. בתכנון הפרויקט ניתן דגש רב על “נוחות משתמש” שלא על חשבון העיצוב האדריכלי וכמובן להפיק את המירב מתנאי השטח הקיימים. תהליך התכנון נעשה בשיתוף והקשבה מלאה ללקוח עם התייחסות לפרטים הקטנים ביותר. נעשה שימוש במיטב תכנות המחשב התלת מימדיות הקיימות כך שלאורך כל התהליך הלקוח יבין טוב איך המבנה יראה ולא יצטרך לדמיין מקריאת התכניות. בסופו של תהליך מוצא עצמו הלקוח בחלל בו “חלם” לחיות. המוטיבציה שלי נובעת מהרגע הזה כשאני רואה את החיוך על פני לקוחותיי כשהם רואים בפעם הראשונה את בית חלומותיהם בעזרת ההדמיות שאני מספק. ההשראה שלי מגיעה מהאהבה שלי לאומנות ומהלקוח עצמו.
 
מה זה בית בשבילי? המקום שמרגישים בו הכי טבעי להיות אנחנו. המקום המשרה בנו תחושת נוחות והגנה. המקום לביטוי האופי של דיירי הבית. המקום שבו אנו נטענים באנרגיות מחודשות. בית זה משפחה, שלווה ואהבה.

העקרונות עליהם מתבססת עבודתי: התכנון נובע מתוך קונספט. מראה יוקרתי לא חייב להיות יקר. יצירה אדריכלית טובה ממלאת את הצרכים ומזמנת חוויה. להיות מיוחד ותמיד לשאוף ליצירתיות. מתן  דגש רב על חווית שימוש במבנה ונוחות מקסימלית מתוך הבנה שהבית הוא המקום שבו אנחנו נטענים. תכנון התפור ללקוח במסגרת  התקציב העומד לרשותו והתב"ע הרלוונטית. למידה מתמדת כאורח חיים מקצועי להתרגש מכל פרויקט ולהתאהב בו כתנאי להצגה ללקוח. רצונות הלקוח במרכז. דגש על בנייה ירוקה מותאמת לאקלים הספציפי. והכי חשוב: ברק בעיניים. עד כמה שזה נשמע כמו קלישאה – אני נהנה להגשים חלומות.


התמחויות
בתים פרטיים | בנייה ירוקה | בתי יוקרה

סגנון
מודרני | מינימליסטי | כפרי


« שירותי תכנון ליווי הכוונה שמסופקים לדרישת הלקוח »

· שרטוט מערך תוכניות ריהוט ונגרות・ליווי הלקוח בקנייה והתאמת פריטים בחלל・ימי קניות מרוכזים לקנייה של אבזור וריהוט・פגישות בבית הלקוח ובשטח לקביעת סגנון・הגשת תוכניות לוועדות בנייה・עבודה מול רשויות מקומיות・פיקוח עליון עד קבלת אישור איכלוס・הכנת בקשה להיתר בנייה - גרמושקה・תכנית אדריכלית לחשמל ותקשורת・תכנון אינסטלציה ונקודות מים・סקיצות ממוחשבות לתכנון מקדים・הדמיות ומודלים תלת מימדיים・תכנית תאורה מותאמת לצרכי הלקוח・יעוץ בבחירת בעלי מקצוע・המלצה וליווי בבחירת ספקים・תוכניות אדריכליות מפורטות・הכנת לוחות זמנים・הערכת תקציב מוקדמת・הכנת סט תוכניות עבודה למכרז ולביצוע・רישום ומעקב אחר כתב כמויות・

« שפות שירות »

· עברית・אנגלית ·