דירות מודרניות מעוצבות

דירות מעוצבות | בונה אדריכלים ומעצבים

לקט פרויקטים של דירות מודרניות.

מתכננים פרויקט בסגנון? ראיתם עיצוב שאהבתם? לחצו על התמונה לצפייה בפרויקט המלא ולמידע נוסף


AMIR GOLAN-פנטהאוז מודרני בכפר גניםAMIR GOLAN-פנטהאוז מודרני בכפר גנים
ענבר קרפר סרנוביץ-דירת יוקרה ברמת גןענבר קרפר סרנוביץ-דירת יוקרה ברמת גן
עדי עוז-דירת המעצבת במרכז התרבותעדי עוז-דירת המעצבת במרכז התרבות
אריאל ויילנד-דירת יוקרה ברמת גןאריאל ויילנד-דירת יוקרה ברמת גן
הדס אספיס-דירה צבעונית בחיפההדס אספיס-דירה צבעונית בחיפה
ענבר קרפר סרנוביץ-דירת קבלן בקרית אונוענבר קרפר סרנוביץ-דירת קבלן בקרית אונו
מזל גלבוע-דירת יוקרה בתל אביבמזל גלבוע-דירת יוקרה בתל אביב
אורלי רגב-שיפוץ דירת יוקרה בראשון לציוןאורלי רגב-שיפוץ דירת יוקרה בראשון לציון

תמי אחת המקצועיות שיש בתחום. מדהימה, מקצועית, קשובה לדרישות הלקוח. מעבר לזה שזה המקצוע שלה עושה את זה באהבה ענקית. כיף לעבוד עם תמי מאוד. ממליצה בחום ובאהבה רבה על שירותיה.

שריתה ורון מדהימים. היה כיף לעבוד ביחד איתם. היו מאוד קשובים לכל הצרכים שלנו. מקצועיים ברמה גבוהה. יצירתיות מדהימה ופורצת גבולות. הייתה לנו חוויה מדהימה לעבוד איתם. ממליצים בחום על שירותיהם.

שרונה מעצבת עם הרבה מאוד שאר רוח, מעבר לזה שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה היא גם משתדלת מאוד להבין מה הלקוח רוצה וצריך. היא עזרה לי מאוד בהחלטות והפכה דירת 5 חדרים פשוטה לדירה אלגנטית על פי טעמי. ממליצה בחום.

שרונה מאוד נעימה וקשובה לצרכי הלקוח. התוצאות היו מעל ומעבר לציפיות, היא מאוד שירותית, נותנת מעצמה 100 אחוז ולא מסתפקת בפחות משביעות רצון מלאה של הלקוח. תמיד זמינה, ממליצה עליה מאוד.

שרונה מאוד מאוד נעימה, היא קשובה, היא מנסה להבין מה הטעם והכיוון ואז היא מציעה רעיונות עיצוביים ופרקטיים. סמכתי עליה במאה אחוז, זרמנו על כיוון שונה ממה שאני מכירה ועד היום אני מרוצה מהבחירה שנעשתה, ממליצה עליה מאוד.

שלומית מעולה, מקצועית, אנושית, חביבה, אדיבה, ישירה, אמינה, התוצאה מושלמת ועולה מעל הציפיות.

שלומית מעולה מצויינת, זורמת עם הלקוח, התאימה את עצמה גם לטעם שלנו וגם לתקציב, חשוב לא פחות שהיא לא כפתה את דעתה עלינו אלה ייעצה והכווינה בהתאם לרצונות שלנו, ממליצה עליה בחום.

שירן מעולה, מאוד מקצועית, עיניינית, מבינה עיניין, יצירתית וזמינה מאוד. התוצאה הסופית הייתה לשביעות רצוני ובסטנדרטים שציפיתי, ממליץ עליה בחום.

שירי מקצועית, מומלצת מאוד, יצירתית, כיף לעבוד מולה, מבינה את רצונות הלקוחות ומיישמת בהתאם.

שגית עזרה לנו מאוד, חיברה אותנו לאנשי מקצוע טובים מאוד. ליוותה אותנו לאורך כל התהליך. מרוצים מאוד מהתוצאות. ממליצים מאוד על שירותיה.

שגית מקצועית מאוד, סבלנית, קשובה לרצונות הלקוח. עובדת על פי התקציב אשר הותאם מול הלקוח. מרוצים מאוד מהפרויקט שעשתה בעבורנו. ממליצים על שירותיה.

שגית מקסימה, סבלנית ומקצועית מאוד. מרוצים מאוד מהפרויקט שעשתה בעבורנו. ליוותה האותנו לאורך כל התהליך. ממליצים בחום על שירותיה.

שגית מקסימה וסבלנית. עשתה עבודה טובה מאוד מבחינת תכנון המטבח. בעלת נסיון רב. ליוותה אותי לאורך כל הדרך מתחילת הפרויקט ועד להתאמת הפריטים הקטנים. ממליצה בחום על שירותיה.

שגית מעולה, יחסי אנוש טובים, נתינה, זמינה אליי תמיד גם אחרי שהסתיים הפרויקט. אם הייתי צריכה לחדש שוב את המטבח לא הייתי חושבת פעמיים ורוכשת את שירותייה של שגית. ממליצה בחום על שירותיה מי שלא לוקח מפסיד.

רחלי הוא לקחת מרחב של 50 מ"ר ולהפכו לדירת מגורי קבע לזוג קשיש שעדיין עובד מהבית. הדירה ממוקמת על קו החוף, כ-50 מ"ר מקו המים. בנוסף לסלון, מטבח, חדר שינה, חדר עבודה ו-2 חדרי שירותים, נדרש גם חדר שינה נוסף לנכדים. לבד ממקצועיותה של רחלי, יש לה טעם מעודן והיא יודעת להתאים את עיצובה לאופי הדיירים ולאופי הסביבה. רחלי ידעה לשתף אותנו בהתלבטויותיה ובהחלטותיה והתוצאות היו משביעות רצון ביותר, שלא לדבר על כך ש"בנין ודיור" פרסמו כתבת 3 עמודים וכן שהדירה זכתה לפרס עיצוב ישראלי.

ענת מאוד מקצועית, היא עלתה על בעיות בתוכניות שהיו ברשותינו וסיפקה פיתרון. היא זמינה ומציעה כמה אופציות לכל החלטה שצריך לקבל. המידע והשרטוטים שהיא העבירה לנו היו ברמת איכות ואמינות מאוד גבוהה. ממליצה מאוד מאוד.

עברנו תהליך מאוד נעים עם רונית, השירות שהיא מספקת הוא ברמה מאוד גבוהה. היא קשובה וזמינה ללקוחותיה ואני ממליץ בחום לשכור את שירותיה

נהנתי לעבוד איתה מאוד, היא הייתה פנויה אליי כל הזמן, זה פרויקט שני שלקחתי את שירותיה. היא נעימה, מבינה ובעלת הרבה סבלנות ומקצועיות. ממליצה עליה מאוד.

ממליצה מאוד, כל התוכניות היו מדוייקות, יחס אישי מעולה עם כזה נועם ורוגע, לא נבהלת משינויים זורמת ומתאימה את עצמה, אני מרוצה מאוד וממליצה בחום והמלצתי לקרובי ששכרו גם את שירותיה..

ליליאן מדהימה גם באישיות וגם במקצועיות. אדריכלית מעולה, ידעה לתחקר אותנו מהם הצרכים שלנו ולתפור את המבנה לפי הצרכים ולפי האילוצים. קלעה לטעמנו וידעה להכווין אותנו לספקים מקצועיים. היינו נורא מרוצים מהשירות שסיפקה בעברנו. ליליאן ליוותה אותנו לכל אורך הדרך ולא עזבה אותנו לרגע. ממליץ בחום על שירותיה.

ליאת עשתה עבודת אדריכלות מושלמת. מרוצה מאוד מהפרויקט שעשתה בעבורנו. ממליצה על שירותיה.

ליאת עשתה את עבודתה מצוין מבחינת תכנון ועיצוב הבית. הייתה קשובה מאוד לרצונות העיצוב שלי ושל בעלי. ממליצה על שירותיה.

טלי אישיות מדהימה, חייכנית, סבלנית ומאוד יצירתית. אחד הדברים החשובים זה שהיא לא הייתה מקובעת אלא זורמת וקשובה לצרכים שלי. היא עיצבה לי בית מדהים שכיף להתעורר אליו כל בוקר מחדש. היא ליוותה אותי שנה וחצי של כיף וסיפוק גדול ממליצה בחום.

התוצאה מדהימה, מעל ומעבר למצופה. בזכות אריאל למדתי המון לגבי כל התהליך, השירות שקיבלנו היה vip, הוא היה תמיד זמין ונתן עצות טובות ויעילות. נהנתי לאורך כל התהליך. אריאל מאוד יצירתי וכל פרויקט שלו שונה במהות ומותאם ללקוח. מומלץ בחום.

היה אגדה לעבוד עם טלי, היא מסורה, היא עומדת בהבטחות שלה, רואים שיש לה עיניין אישי בכל פרויקט. ממש נהנתי מימנה ומהתהליך שעברנו ביחד. ממליצה בחום ובטוחה שמי שיקח את שירותיה יהיה מרוצה מכל הלב.

החיבור עם מזי היה מהשנייה הראשונה. בזכות השקט, הצניעות והמקצועיות שלה צלחנו תקופת שיפוץ שתמיד אינה פשוטה. היא תתאים את עצמה לכל לקוח ולא מתפשרת על איכות ומעורבות בעבודתה. ממליצה בחום על שירותיה

הדס אכפתית, פרפקציוניסטית. ליוותה אותנו מול כל בעלי המקצוע והספקים. הייתה קשובה וזמינה לנו כל הזמן. מרוצה מהשירות שסיפקה עבורנו. ממליצה על שירותיה של הדס.