שיפוץ דירה

שיפוץ דירות דוגמאות | בונה אדריכלים ומעצבים

דוגמאות לדירות משופצות ומעוצבות

מתכננים פרויקט בסגנון? ראיתם עיצוב שאהבתם? לחצו על התמונה לצפייה בפרויקט המלא ולמידע נוסף


סטודיו פרי-שיפוץ דירה הרצליהסטודיו פרי-שיפוץ דירה הרצליה
הדס דוייב-שיפוץ בית פרטי בפרדס חנההדס דוייב-שיפוץ בית פרטי בפרדס חנה
תמי אקהאוס-מגה שיפוץ בדופלקס בכפר סבאתמי אקהאוס-מגה שיפוץ בדופלקס בכפר סבא
סטודיו פרי-שיפוץ דירה צפון תל אביבסטודיו פרי-שיפוץ דירה צפון תל אביב

תמי מאוד מקצועית, קשובה ללקוחות, יצירתית, אחראית ופרפקציניסטית. יודעת לבנות תקציב משותף ולעמוד בו. ממליצה בחום על שירותיה.

שרונה מאוד מאוד נעימה, היא קשובה, היא מנסה להבין מה הטעם והכיוון ואז היא מציעה רעיונות עיצוביים ופרקטיים. סמכתי עליה במאה אחוז, זרמנו על כיוון שונה ממה שאני מכירה ועד היום אני מרוצה מהבחירה שנעשתה, ממליצה עליה מאוד.

רחלי הוא לקחת מרחב של 50 מ"ר ולהפכו לדירת מגורי קבע לזוג קשיש שעדיין עובד מהבית. הדירה ממוקמת על קו החוף, כ-50 מ"ר מקו המים. בנוסף לסלון, מטבח, חדר שינה, חדר עבודה ו-2 חדרי שירותים, נדרש גם חדר שינה נוסף לנכדים. לבד ממקצועיותה של רחלי, יש לה טעם מעודן והיא יודעת להתאים את עיצובה לאופי הדיירים ולאופי הסביבה. רחלי ידעה לשתף אותנו בהתלבטויותיה ובהחלטותיה והתוצאות היו משביעות רצון ביותר, שלא לדבר על כך ש"בנין ודיור" פרסמו כתבת 3 עמודים וכן שהדירה זכתה לפרס עיצוב ישראלי.

רותי מקצוענית , מכירה את כל החומרים והטכנולוגיות העכשוויות, שירותית, בנאדם מאוד נעים והיא זרמה איתנו לאורך כל הדרך. סמכתי עליה בעיניים עצומות ונתתי לה חופש פעולה מלא. רותי עובדת בצורה מהירה ויעילה ומספקת את הסחורה בצורה הטובה ביותר. לאורך כל התהליך היא ייצגה את האינטרסים שלנו נאמנה. ממליצה בחום.

רונית סיפקה שירות קצר ויעיל. היא הייתה זמינה וליוותה אותנו מהרגע שיצרנו קשר ועד לסיום הפרויקט, ממליץ בשמחה.

רונית מאוד מקצועית, נתנה לי את הכי טוב שיכול להיות, בזכותה קיבלתי את רישיון העסק, היא לא עיגלה פינות. עשתה את העבודה בצורה נפלאה ועד היום הכל נראה כאילו הסתיים אתמול. ממליץ מאוד.

רונית הייתה אחראית על הרחבת הבית ועל העיצוב. רונית זורמת, קשובה, מציעה אלטרנטיבות רלוונטיות, ליוותה אותנו לאורך כל התהליך עד הגמר הסופי. מרגישים את ההשקעה, לסיום היא מאוד איכותית ואני ממליצה עליה בחום.

קיבלתי המלצה על רחל מחברים, הייתה בינינו כימיה מיידית. רחל הייתה מאוד יעילה לאורך כל התהליך, בעלת ידע רחב וטעם מעולה. אנחנו ממליצים עליה מאוד.

פנינה מקסימה, היא מעולה בעבודה שלה, כיף לעבוד איתה, כל רגע איתה היה מעניין ומסקרן, יש לה רעיונות טובים ויעילים. התוצאה הייתה מדהימה. ממליצה עליה בחום

סקור סטודיו-שיפוץ דירה בראש העיןסקור סטודיו-שיפוץ דירה בראש העין
אורלי רגב-שיפוץ דירת יוקרה בראשון לציוןאורלי רגב-שיפוץ דירת יוקרה בראשון לציון

עבודה מקצועית, תוצאה לשביעות רצוננו, ליוותה אותנו ברכישות ומול בעלי מקצוע, נהננו מהתהליך עימה ממליץ בחום, שכרתי את שירותיה בפרויקטים נוספים.

נהנתי מאוד מהעבודה עימה ונהיינו חברות עד היום, בחורה מקסימה ומקצועית, נתנה לי כמה סקיצות לבחור מהן, ליוותה אותי ברכישות, לסיכום תכננה לי דירה ברמה גבוהה מאוד, ממליצה עליה בחום ובאהבה גדולה.

נהננתי מאוד מהחוויה איתה, יש לנו יחסים מצויינים, מאוד מקצועית ויסודית, היא ליוותה את התהליך מההתחלה עד הסוף, מהפרטים הגדולים ועד ירידה לפרטים הקטנים, נתנה המלצות הגונות ומגוונות על בעלי מקצוע וספקים. והתוצאה הייתה לשביעות רצוננו המלאה ממליצים בחום.

ממליצה על מעיין בחום. התכנון שלה קלע בול לטעם ולצרכים שלנו. מעבר לזה היא עבדה בצמוד לבעלי המקצוע וניהלה את הפרויקט מא׳ ועד ת׳. היא דאגה לזרימה השוטפת של הפרויקט והפכה את התהליך לחוויה נעימה, בלעדיה זה לא היה קורה ואנחנו מודים לה על הזמינות וההתמדה ולא פחות חשוב היחס המקצועי והחם.

ממליצה נלהבת ציון 100 מתוך 100. מיכל אחראית, מקצועית, נעימה וקשובה ללקוח. מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית וממליצה עליה בחום.

ממליץ מאוד על עבודה עם רות קידר. יכולת מצויינת של ניתוח צרכי הלקוח, תכנון מדוייק של חללי הבית השונים ויישום רעיונות עיצוביים עם מיטב החומרים.

לימור נחמדה, נעימה, מקצועית מאוד. הייתה קשובה מאוד לצרכיהם של הוריי, עיצבה את הבית בדיוק לטעמנו. במידה ואעשה פרויקט נוסף לא אהסס ואפנה ישירות ללימור. ממליץ בחום על שירותיה.

לילך מהממת, מקצועית, אדיבה,נעימה, זמינה וקשובה. עזרה בכל התהליך מול המועצה. הייתה זרימה מעולה והתוצאה עמדה בציפיות, ממליצה בחום.

ליאת מקסימה, סבלנית, מקצועית. עשתה עבודה מדהימה, מאוד מרוצים מהעבודה המשותפת עימה. ממליצים באהבה על שירותיה.

ליאת מקסימה ומקצועית, עובדת מהר, זמינה, יודעת להכיון את הלקוח בצורה מדויקת לכיוון השגת המטרה. ברמה האישית היא מאוד נעימה וקשובה, ממליצה עליה בחום ובאהבה.

לאה מקסימה, עזרה לנו מאוד, הבית יצא מעל הציפיות, התהליך היה כיף וזורם, היא מאוד נעימה ויצירתית נהנתי לאורך כל התהליך, ממליצה עליה מאוד.

כבר בפגישה הזו הרגשתי שעם מיכל נצלח את השיפוץ הזה בקלות יחסית. את התהליך לכל אורכו מיכל עברה איתנו: הבינה לעומק את הצרכים והרצונות שלנו, עזרה לנו בבחירת אנשי המקצוע ופיקחה על הנעשה. למיכל היכולת הנפלאה לשים לב לפרטים הקטנים ועם זאת לראות את התמונה המלאה. כל זאת בנעימות ובסבלנות אין קץ, תוך עמידה בלוח זמנים וללא פשרות מקצועיות. הודות למיכל משך השיפוץ היה קצר יחסית, ואנחנו נהנים מדי יום מהתוצאה.

יפעת מקסימה, מאוד נעימה לא לחצה עליי זרמה איתי והכימיה בינינו הייתה מעולה. הכי אהבתי שלאורך כל התהליך היא כיבדה את רצונותי ודעותי. התוצאה הייתה לשביעות רצוני במילה אחת וואו. אני מרוצה מאוד וממליצה עליה בחום.

טל עשתה עבודה מצויינת אנחנו מאוד מרוצים מהבית. בתקופת השיפוץ גרנו בחו״ל והכל היה באחריותה של טל. יש לה טעם טוב, ידעה להתאים את עצמה לרצונות שלנו. נהננו מאוד לעבוד איתה. ממליצה בחום על שירותיה.

טל נהדרת ואני מאוד ממליצה על שירותיה כמעצבת פנים. היא מקצועית ויסודית מאד, יש לה טעם משובח, אכפתית, קשובה והפכה את תהליך השיפוץ בביתנו להרבה יותר קל ואפילו מהנה.

היה אגדה לעבוד עם טלי, היא מסורה, היא עומדת בהבטחות שלה, רואים שיש לה עיניין אישי בכל פרויקט. ממש נהנתי מימנה ומהתהליך שעברנו ביחד. ממליצה בחום ובטוחה שמי שיקח את שירותיה יהיה מרוצה מכל הלב.

היא מדהימה, היא קוסמת, הבית עבר שדרוג של החיים, היא סובלנית והיא התחברה לחזון שלנו והיא בהחלט שידרגה אותו. המסירות והנוכחות בשטח 24/7 היא הביאו לתוצאה המדהימה. כיף לגור בבית, ממליצה איפה וכמה שאפשר.

החיבור עם מזי היה מהשנייה הראשונה. בזכות השקט, הצניעות והמקצועיות שלה צלחנו תקופת שיפוץ שתמיד אינה פשוטה. היא תתאים את עצמה לכל לקוח ולא מתפשרת על איכות ומעורבות בעבודתה. ממליצה בחום על שירותיה

הדס מדהימה, מקצועית, נעימה, יסודית, איכפתית ואנחנו מאוד שבעי רצון מהתוצאה ומהתהליך. אנחנו תמיד מוכנים לעזור ולהמליץ עליה כי בהחלט מגיע לה.

אין עליה היא מדהימה, היא לקחה את הפרויקט וניהלה אותו בצורה יסודית, היא ליוותה אותי לאורך כל התהליך ובמקביל סיפקה הדמיות לכל שלב. היא נכחה ועבדה מול קבלן הביצוע באופן ישיר ודאגה שהכל יתנהל כמתוכנן. ממליץ עליה בחום.