דירות מעוצבות

דירות מעוצבות | בונה אדריכלים ומעצבים

לקט פרויקטים של דירות מעוצבות.

מתכננים פרויקט בסגנון? ראיתם עיצוב שאהבתם? לחצו על התמונה לצפייה בפרויקט המלא ולמידע נוסף


תמי אקהאוס-דירה ירוקה מול פארק הירקוןתמי אקהאוס-דירה ירוקה מול פארק הירקון
ענבר קרפר סרנוביץ-דירת יוקרה ברמת גןענבר קרפר סרנוביץ-דירת יוקרה ברמת גן
עדי עוז-דירת המעצבת במרכז התרבותעדי עוז-דירת המעצבת במרכז התרבות
אריאל ויילנד-דירת יוקרה ברמת גןאריאל ויילנד-דירת יוקרה ברמת גן

ענת מאוד מקצועית, היא עלתה על בעיות בתוכניות שהיו ברשותינו וסיפקה פיתרון. היא זמינה ומציעה כמה אופציות לכל החלטה שצריך לקבל. המידע והשרטוטים שהיא העבירה לנו היו ברמת איכות ואמינות מאוד גבוהה. ממליצה מאוד מאוד.

נהנתי לעבוד איתה מאוד, היא הייתה פנויה אליי כל הזמן, זה פרויקט שני שלקחתי את שירותיה. היא נעימה, מבינה ובעלת הרבה סבלנות ומקצועיות. ממליצה עליה מאוד.

היה לנו חיבור מהמפגש הראשון, הייתה הרמוניה יוצאת מן הכלל, מקצועית ויסודית מאוד, היא ניצלה כל סנטימטר בחלל בצורה הטובה ביותר, עשתה שינוי דרסטי ועד עצם היום הזה אני נכנסת לדירה ומתרגשת. ממליצה זה לא מילה.

טלי אישיות מדהימה, חייכנית, סבלנית ומאוד יצירתית. אחד הדברים החשובים זה שהיא לא הייתה מקובעת אלא זורמת וקשובה לצרכים שלי. היא עיצבה לי בית מדהים שכיף להתעורר אליו כל בוקר מחדש. היא ליוותה אותי שנה וחצי של כיף וסיפוק גדול ממליצה בחום.

ענבר אישה מדהימה, אכפתית, מקצועית. הקשר שלה עם הלקוח מדהים. זמינה לנו לכל שאלה גם אחרי שהסתיים הפרוייקט. לא מתפשרת על שום דבר. ממליצה מאוד על שירותיה.

ענבר עשתה עבודה מדהימה, מצוינת ומרהיבה. התאימה את העיצוב בדיוק לפי טעמי האישי. עושה עבודה טוטאלית, מתמסרת לכל דבר שקשור בתכנון ועיצוב הבית מהפרט הגדול ועד לקטן ביותר. לא מתפשרת על איכות. יודעת להתאים את האיכות והטעם לתקציב. ממליץ בחום רב על שירותיה של ענבר.

ענבר מדהימה, מקצוענית וסבלנית. קראה את הרצונות והמחשבות שלי ותרגמה אותם לעיצוב שחלמתי עליו - פשוט הגשימה לי חלום. ממליצה בחום ואהבה על שירותיה של ענבר.

מירב מאוד נעימה, קשובה לרצונות הלקוח, מסורה לעבודה שלה ויצירתית. מירב ליוותה אותנו ברכישות מא׳-ת׳, נהננו איתה גם מהתהליך וגם מהתוצאה. ממליצה מאוד.

הדס אספיס-דירה צבעונית בחיפההדס אספיס-דירה צבעונית בחיפה
ענבר קרפר סרנוביץ-דירת קבלן בקרית אונוענבר קרפר סרנוביץ-דירת קבלן בקרית אונו
מזל גלבוע-דירת יוקרה בתל אביבמזל גלבוע-דירת יוקרה בתל אביב
אורלי רגב-שיפוץ דירת יוקרה בראשון לציוןאורלי רגב-שיפוץ דירת יוקרה בראשון לציון

איריס קאופמן האחת והיחידה, שונה צבעונית, פתוחה, ישרה, רצינית ואחראית. איריס ידעה להקשיב, להכיל להרגיע, לכוון ולהגשים את הרצונות והשגעונות של כולנו וזה ממש לא פשוט. ממליצים בחום ובאהבה.

ערן מדהים, סופר מקצועי ויצירתי, מתאים את העיצוב לאופי הלקוח, צרכיו ותקציב. הוא לא מתפשר על התוצר הסופי תוך התחשבות בכל המרכיבים שכוללים שטח, יכולות וצרכים. כל מי שנכנס אליי הבייתה אומר וואו, אני ממליצה עלי בחום.

אסתי מדהימה, מקצועית מאוד בעלת טעם טוב, מכירה חנויות בכל הארץ, היא הפכה להיות חברה במלוא מובן המילה, מחזיקה בכל התכונות הטובות שאפשר לאחל, החוויה איתה הייתה מושלמת מכל הבחינות, היא יודעת להכווין ולהקשיב בו זמנית. הבית יצא מהמם ואני נהנת ממנו מאוד, ממליצה באהבה.

מיכל מקצועית, ידעה לתת לנו עצות נכונות שמנעו טעויות גדולות. חשוב לא פחות זה העובדה שהיא הצליחה לשלב בצורה טובה בין הסגנון שלי לסגנון של בעלי שהיו שונים מאוד. אני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית שגורפת מחמאות כל הזמן.

מאוד אהבתי לעבוד עם אסתי, יש בה שילוב של מקצוענות, ירידה לפרטים וסובלנות מאוד גדולים, היא תמיד לוקחת אחריות ובנוסף היא בנאדם מקסים ונעים לעבוד איתה אני ממליצה בחום רב.

אני פניתי לשרה בשביל שתמצא לי פיתרון עיצובי בסלון,והיא מצאה לי פיתרון עיצובי נהדר ומקורי מעל המצופה, הבקשה הייתה שתיצור לי בית רגוע ומזמין, כל התהליך איתה היה נעים, מרגיע, יש לה טעם טוב ופונקציונלי, ליווי צמוד מרמת התכנון ועד הבחירות של הריהוט הסופי. ממליצה בחום.

ליליאן מדהימה גם באישיות וגם במקצועיות. אדריכלית מעולה, ידעה לתחקר אותנו מהם הצרכים שלנו ולתפור את המבנה לפי הצרכים ולפי האילוצים. קלעה לטעמנו וידעה להכווין אותנו לספקים מקצועיים. היינו נורא מרוצים מהשירות שסיפקה בעברנו. ליליאן ליוותה אותנו לכל אורך הדרך ולא עזבה אותנו לרגע. ממליץ בחום על שירותיה.

תמי אחת המקצועיות שיש בתחום. מדהימה, מקצועית, קשובה לדרישות הלקוח. מעבר לזה שזה המקצוע שלה עושה את זה באהבה ענקית. כיף לעבוד עם תמי מאוד. ממליצה בחום ובאהבה רבה על שירותיה.

שירי מקצועית, מומלצת מאוד, יצירתית, כיף לעבוד מולה, מבינה את רצונות הלקוחות ומיישמת בהתאם.

אין דברים כאלה, שלומית בנתה ועיצבה לי עסק לתפארת ועד היום אין מישהו שנכנס למתחם ולא מתפעל ואומר שהעיצוב בטוב טעם עד הפרטים הקטנים, היא עקבית וחדורת מטרה ועונה על כל הקריטריונים בצורה הטובה ביותר. ממליצים עליה בחום.

רותי מקצוענית , מכירה את כל החומרים והטכנולוגיות העכשוויות, שירותית, בנאדם מאוד נעים והיא זרמה איתנו לאורך כל הדרך. סמכתי עליה בעיניים עצומות ונתתי לה חופש פעולה מלא. רותי עובדת בצורה מהירה ויעילה ומספקת את הסחורה בצורה הטובה ביותר. לאורך כל התהליך היא ייצגה את האינטרסים שלנו נאמנה. ממליצה בחום.

שגית מעולה, יחסי אנוש טובים, נתינה, זמינה אליי תמיד גם אחרי שהסתיים הפרויקט. אם הייתי צריכה לחדש שוב את המטבח לא הייתי חושבת פעמיים ורוכשת את שירותייה של שגית. ממליצה בחום על שירותיה מי שלא לוקח מפסיד.

שגית חביבה מאוד, מקצועית ולא יקרה. עשתה בעבורנו מטבח מקסים. ממליצים מאוד על שירותיה.

הדס אכפתית, פרפקציוניסטית. ליוותה אותנו מול כל בעלי המקצוע והספקים. הייתה קשובה וזמינה לנו כל הזמן. מרוצה מהשירות שסיפקה עבורנו. ממליצה על שירותיה של הדס.

אין דברים כמו לירז היא מדהימה, אנחנו עוד מעט סוגרים שנתיים בבית ואין דבר אחד שהייתי עושה אחרת, היא חשבה על הכל. כל התהליך זרם בכיף, באנרגיות חיוביות ובאהבה. ממליצה עליה בלב שלם.

גיא עשה עבורי כמה פרויקטים בעיקר בתחום המשרדים, בפרויקט האחרון הוא תכנן ועיצב לי פנטהאוז בהוד השרון, גיא בחור מאוד, סבלני, קשוב לצרכי הלקוח, יצירתי, עומד בזמנים, המליץ על בעלי מקצוע איכותיים, לאורך כל הדרך גיא היה זמין והציע רעיונות ופתרונות מגוונים, התוצאה מדברת בפני עצמה. ממליץ בחום, ואשמח לקבל מימנו שירותים גם בהמשך.