הום סטיילינג

הום סטיילינג | בונה אדריכלים ומעצבים

דוגמאות להום סטיילינג

מתכננים פרויקט בסגנון? ראיתם עיצוב שאהבתם? לחצו על התמונה לצפייה בפרויקט המלא ולמידע נוסף


 

ליאת פוסט-סטיילינג לדירה יוקרתית בפתח תקווהליאת פוסט-סטיילינג לדירה יוקרתית בפתח תקווה
לימור מלכיאלי-הלבשת חלל מרכזי בראשלצ לימור מלכיאלי-הלבשת חלל מרכזי בראשלצ
שרונה דושנסקי-עיצוב ואבזור בית בשרוןשרונה דושנסקי-עיצוב ואבזור בית בשרון
אילה פרנק-הלבשת בית בקרית טבעוןאילה פרנק-הלבשת בית בקרית טבעון
בזלת אדריכלים-דירה קומפקטית בדיור מוגןבזלת אדריכלים-דירה קומפקטית בדיור מוגן
יוליה לגקוב-סטיילינג לדירה בנתניהיוליה לגקוב-סטיילינג לדירה בנתניה

עבדתי עם נועה על כמה פרויקטים כולל עיצוב הלוגו שלי. אני מאוד אוהבת את הסגנון שלה, היא יודעת לתרגם וליישם את מה שעובר לי בראש, מה אני רוצה,אוהבת וצריכה והיא הופכת את זה למציאות. הייתה לנועה יד חופשית והביצוע היה מושלם, ברמה האישית היא מקסימה, נעימה ועיניינית. ממליצה בחום!

נהננו מכל התהליך מתחילתו ועד סופו. נועה ידעה להתאים את עצמה אלינו וללו״ז הצפוף שלנו בצורה מדוייקת ונוחה. התוצאה מושלמת. אני ממליצה עליה מאוד, וברמה האישית אני מתה עליה!

מיטל פשוט מדהימה. סבלנית, נעימה, יצירתית ומקצועית. עיצבה לנו בית ברמה גבוהה. קלעה בול לטעמנו. עמדה בדיוק בתקציב שנקבע בהתחלה. ממליצה על שירותיה של מיטל בחום.

מושלם, מושלם, מושלם, כל מי שרוצה שינויי לפנות רק אליה!! היא מקצוענית, אמינה, נעימה, בעלת טעם טוב, לא פגשתי אשת מקצוע טובה יותר מימנה, אני יודעת שכל פעם שארצה לבצע שינוי עיצובי היא תהיה הכתובת שלי, ממליצה באהבה.

מההתחלה מאוד התחברתי לעבודות שעשתה, אחד הדברים שאהבתי אצלה זה שהיא ידעה לשלב בין הטעם שלי לשל בעלי. היה לה חשוב ששנינו נאהב ונהיה מרוצים. הדירה שלנו מאוד מאתגרת והיא ידעה לבחור את שילובי הצבעים והפרופורציות הנכונות מה שגרם לדירה קטנה להרגיש מרווחת, נעימה, אלגנטית ושיקית. ממליצים בחום ומכל הלב.

מאוד נהנתי לעבוד איתה, היא בחורה מאוד נעימה וקשובה לצרכים ולטעמים של הלקוח. היא מכווינה בהתאם להעדפה של הלקוח. לימור השקיעה לא מעט זמן מעצמה גם מעבר לשעות שהוגדרו. היא מאוד נדיבה במה שהיא משקיעה. התוצאה הייתה מושלמת ואני מאוד מרוצה.

היא הייתה מאוד זמינה וזרמה עם הרצונות של המשפחה. היא מאוד שירותית, מאוד ממליצה לעבוד איתה.

דניאל מקסימה, אני מאוד מרוצה מבחינה מקצועית ואנושית. התהליך איתה היה נעים ואיכותי והתוצאות עמדו בציפיות אם לא יותר. מומלצת מאוד.

דניאל יודעת להתחבר ללקוחות ולצרכים שלהם, גם ברמה המנטלית גם ברמה היישומית וגם בתקציבית. היא התחילה עם דירה שהייתה חצי מחסן והפכה אותה לבית שכיף לחזור אליו. מלבד המקצועיות הגבוהה שלה היא גם בנאדם מדהים שידעה להפוך את התהליך לנעים ומהנה. ממליצה מאוד מאוד.

רונה קינן פיש-הלבשה צבעונית ושמחה לדירת קבלןרונה קינן פיש-הלבשה צבעונית ושמחה לדירת קבלן
דניאל שלייפר-הום סטיילינג לדופלקס ברמת חןדניאל שלייפר-הום סטיילינג לדופלקס ברמת חן