עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני | בונה אדריכלים ומעצבים

דוגמאות לעיצוב פנים מודרני

מתכננים פרויקט בסגנון? ראיתם עיצוב שאהבתם? לחצו על התמונה לצפייה בפרויקט המלא ולמידע נוסף


מיקי לבנהיים-פאנטהוז מודרני בחולוןמיקי לבנהיים-פאנטהוז מודרני בחולון
מיקה אלטר-דופלקס בעיצוב מודרנימיקה אלטר-דופלקס בעיצוב מודרני
מעין גבאי-עיצוב בית קרקע בסגנון מודרנימעין גבאי-עיצוב בית קרקע בסגנון מודרני
שרון וולמן-בית מודרני בקיבוץ בחןשרון וולמן-בית מודרני בקיבוץ בחן
בועז שניר-בית בסגנון יפני, הרצליה פיתוחבועז שניר-בית בסגנון יפני, הרצליה פיתוח
עדי ארונוב-פנטהאוז מודרני בכפר סבאעדי ארונוב-פנטהאוז מודרני בכפר סבא
עדי רפפורט-עיצוב דירה מודרנית בגבעתייםעדי רפפורט-עיצוב דירה מודרנית בגבעתיים
ליאת בני פלד-עיצוב בית מודרניליאת בני פלד-עיצוב בית מודרני
שגית טורם-מטבח מודרנישגית טורם-מטבח מודרני

שרון עובדת עם לקוחות בגובה העיניים, מקצועית, קשובה לצרכי הלקוח ומתאימה את עצמה בהתאם, יצירתית מאוד, נעימה, זמינה וחווית הפרויקט הייתה מדהימה והתוצאות מדברות בפני עצמם. ממליצה מאוד וחשוב לציין שלקחנו את שירותיה של שרון בשלושה פרוייקטים שונים.

ערן היה מעולה, גם חביב וגם עם טעם טוב. הפרויקט מדבר בפני עצמו הוא בנאדם מקסים ומקצועי מאוד. ממליצה בחום, הוא עשה בדיוק כמו שרצינו ועמד בכל הציפיות.

נוצרה אהבה מאוד גדולה בינינו, היא אדם מקצועי מאוד, הוגנת במחירים, מאוד מכוונת וקשובה, מאוד פרפקציוניסטית, נעימה, אכפתית ולסיכום מושלמת. ממליצה עליה בחום ובאהבה.

נהנתי מאוד לעבוד איתה, אהבתי את התוצאה, אביגיל לא כופה את דעתה היא מאוד מכילה ומכבדת את הצרכים של הלקוח שלה, היא הייתה מאוד קשובה והצליחה להתאים את עצמה לרצונות ולצרכים שלי. העיצוב שנבחר היה בטוב טעם ועד היום כל מי שנכנס מתלהב מהתוצאה. ממליצה עליה בחום

נהננו מאוד מהעבודה עם מזל, הכלל תיקתק כמו שצריך, היא הייתה זמינה לנו ועמדה בדרישותינו ולשביעות רצוננו. ממליצים בחום לשכור את שירותיה, אנחנו נהננו מאוד.

מעבר לעובדה שהתכנון המקדים של שגית אפשר לנו להוזיל את עלות המטבח ומעבר למראה המושלם שלו, קיבלנו את תיכנון המטבח הכי נכון והכי מדוייק לצרכים, לרצונות ולחלומות שלנו ומרגישים את זה בכל יום כשאנחנו במטבח. זכינו במטבח יפהפה ופונקציונלי. ממליץ בחום על שירותיה.

מאוד נהנתי מהשירות שלה שכלל הכל מהגשת תוכניות למועצה, עבודה מול קבלנים עד התוצר הסופי שזה הבית המהמם שלנו כולל הריהוט וההלבשה הסופית. ממליצה בהחלט.

מאוד אהבתי אותה ולעבוד איתה, ממליצה בחום, יסודית ונעימה, עמדה בבקשות ובדרישות שלנו בצורה מקצועית ונעימה, הראתה יכולות וליוותה אותנו במסירות לכל אורך הפרויקט מתחילתו ועד סופו.

ליאת מקסימה, מקצועית מאוד וסבלנית. מציגה את כל האפשרויות, לא רק היפות או העדכניות אלא גם הפרקטיות שמתאימות לאופי, לצרכים ולנוחות של הלקוחות. קשובה לרצונות וטעמם של הלקוחות. ליאת ליוותה אותנו באופן צמוד והייתה מעורבת בכל פרט ופרט, כאילו היה מדובר בבית שלה. ממליצה בחום ואהבה רבה על שירותיה.

היא הייתה מהממת, מהממת מהממת. עינבל ליוותה אותנו לאורך כל הפרויקט, היא הקשיבה לנו והייתה מאוד קשובה לרצונותינו,ממליצה בחום רב.

ברגע שפגשנו אותן ידענו שמצאנו את המעצבות שלנו. הגישה שלהן כל כך חיובית ונלהבת, שהן ישר הדביקו גם אותנו. הן קלטו את הטעם שלנו מיד וכבר מהרגע הראשון ידענו שאנחנו בידיים טובות. תהליך העבודה היה מקצועי, מהנה ונעים ביותר, ממליצים בחום.

אין דברים כמו לירז היא מדהימה, אנחנו עוד מעט סוגרים שנתיים בבית ואין דבר אחד שהייתי עושה אחרת, היא חשבה על הכל. כל התהליך זרם בכיף, באנרגיות חיוביות ובאהבה. ממליצה עליה בלב שלם.