בתים משופצים ומעוצבים

בלוג עיצוב הבית

בונה | אדריכלים ומעצבים

הרשימה מתעדכנת אחת לחודש

קבלו השראה מ-20 בתים משופצים ומעוצבים. ראיתם משהו שאהבתם? מתכננים פרויקט בסגנון? לחצו על הקישור למידע נוסף והשאירו פנייה לאדריכל/ית או המעצב/ת פנים, על מנת לבדוק זמינות ולתאם פגישת הכירות.

שיפוץ הבית


 

תכנון ועיצוב וילה בטירת הכרמל

הפרויקט נמשך כשנה והושלם בשנת 2013. הדירה היתה חשוכה ולא מנוצלת כראוי, הוחלט לרכוש אותה ולפצוח בתהליך ארוך ומאתגר של תכנון מחדש, שכלל את הגדרת החללים מחדש, הריסת קירות פנים וחוץ בשיתוף פעולה מלא עם הקונסטרוקטור שהיה אחראי על הגשת התכניות לועדה המקומית לקבלת היתרים. הוחלט משיקולים כלכליים להסב את קומת המרתף ליחידת דיור שתהיה מיועדת להשכרה.אופי השיפוץ הוגדר כמודרני קלאסי, שישרה אוירה ביתית וחמה.

הדס אספיס | אדריכלות ועיצוב פניםהדס אספיס | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// ליווי שיפוץ;בנייה מלאה;ליווי מול קבלן

למידע על הדס אספיס



 

שיפוץ בית דו משפחתי בשיכון דן

הפרויקט נמשך כ-4 חודשים והושלם בשנת 2014. במהלך הפרויקט ניתן ליווי צמוד על התנהלותו. המתחם התפרש על פני 160 מר, וכלל תכנון ועיצוב של החללים תוך הקפדה על רמת עיצוב וגימור גבוהה, עם דגש על פונקציונאליות ובחירת חומרים איכותיים.

רונית רחבי מאדר | אדריכלות ועיצוב פניםרונית רחבי מאדר | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// עיצוב בתים;עיצוב יוקרתי;בנייה מלאה

למידע על רונית רחבי מאדר



 

שיפוץ כולל לבית במרכז הארץ

בעלת הבית חובבת שדרוגים, בעלה פחות, כך שניצלנו את נסיעות העסקים שלו לחו"ל כדי לשדרג, או לפחות לחסוך לו חלק מימי השיפוץ עצמו. בתכנון ועיצוב הבית הגשמתי חלום, בעלת הבית נתנה לי יד כמעט חופשית בקבלת ההחלטות, שקיבלתי כמובן ברוח העיצובית שהיא הכתיבה. ריצפנו, החלפנו ריהוט, תכננו מטבח חדש, אבזרנו את הבית ואת השטיחים והכורסאות בפינת ההסבה שמרנו מהעיצוב בקודם, וכך נוצרה התמונה כולה.

ליאת שלו | עיצוב פנים והום סטיילינגליאת שלו | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// ליווי שיפוץ;ליווי מול קבלן;משרדים

למידע על ליאת שלו



 

שיפוץ בית קרקע בבית אריה

הפרויקט הושלם בשנת 2016 ושטחו חולש על כ-160 מר. לדיירים היה חשוב מאוד הקשר של החוץ עם הפנים ועל כן הקונספט שגיבשתי הוא: טשטוש בין החוץ לפנים. כדי להביא זאת לידי ביטוי השתמשתי באלמנטים מן הטבע (כגון: אבן סלע, פלטת צבעים ירוקים, קש וכד') בתוך הבית והחוץ עוצב עם פריטים רבים המשויכיים לפנים. כמו כן, הבית סוגנן באלגנטיות יוקרתית של סטייל ניו יורקי עם נגיעות זהב.

איילת לוי עדני | עיצוב פנים והום סטיילינגאיילת לוי עדני | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// עיצוב דירות;בתי קרקע;ליווי שיפוץ

למידע על איילת לוי עדני



 

שיפוץ בית פרטי בכרכור

פרוייקט שיפוץ נפלא ושיתוף פעולה מרגש בין הלקוחות לביני נמשך כ-3 חודשים והושלם בשנת 2016. כל עבודות הנגרות נעשו ע"י בעל הבית בכשרון רב ובחריצות מעוררת הערצה. השיפוץ כלל הריסת כל הקומה העליונה ותכנון מחדש מ-4 חדרים לשלושה חדרי שינה גדולים. שיפוץ קומת הסלון ופינת האוכל ופתיחת חלונות חדשים, החלפת האלומיניום לפרופיל ברזל בלגי בתכלת טורקיז משגע, חיפוי מדרגות השיש בבטון וציפוי הרומים בטפט מדבקה בעיצוב אישי, שיפוץ חדרי הרחצה והחלפת דלת הכניסה לדלת עתיקה ששופצה ונצבעה בתכלכל נפלא וסטיילינג לכלל חדרי הבית.

רונה קינן פיש | עיצוב פנים והום סטיילינגרונה קינן פיש | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// בתי קרקע;עיצוב דירות;ליווי מול קבלן

למידע על רונה קינן פיש



 

שיפוץ טוטאלי בבית פרטי בבנימינה

פרויקט נפלא ללקוחה שהתחילה פרק חדש בחייה הושלם בשנת 2016. פרוייקט בו נרקמו להן שכבות שכבות של צורות וצבעים שיצרו אור ושמחה. זהו בית שעבר טרנספורמציה מטורפת ויצא מחושך לאור, וכך כותבת הלקוח ״ חודש וחצי, של סנכרון מדויק, כלל לא היינו צריכות מילים, היא ידעה במדויק, נשמות תאומות כמעט, של צבעים וכל מה שלא ידעתי בכלל, היא השלימה ביצירה גאונית, של צבע ומשחק מלא אהבה״.

רונה קינן פיש | עיצוב פנים והום סטיילינגרונה קינן פיש | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// בתי קרקע;עיצוב דירות;ליווי מול קבלן

למידע על רונה קינן פיש



 

שיפוץ וילה בטירת הכרמל

הפרויקט נמשך כשנה וכלל שיפוץ של וילה ישנה מהיסוד. פגשתי את המשפחה המקסימה זוג עם שלושה ילדים, שבעבר שיפצתי את דירתם ,והיה לנו "רומן מתמשך". עוד לפני רכישת הבית נקראתי לדגל, בכדי לבחון את הפוטנציאל הגלום בנכס לאחר שהחלטנו יחד שהולכים על הפרויקט, התחלנו לשנות מהיסוד את תכנון חללי הבית והחוץ.המהלך כלל פירוק מהלך מדרגות שהיה קיים מבטון והחלפתן במדרגות קונזוליות עם מדרכיי עץ, שבירת קירות ופתחים קיימים, למעשה הריסה טוטאלית כמעט של כל המבנה הקיים.התהליך היה ארוך ומקיף ולבסוף קינחנו בהום סטיילינג והלבשנו את הבית ֿ שנהיה ממש "חתיך הורס".

הדס אספיס | אדריכלות ועיצוב פניםהדס אספיס | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// ליווי שיפוץ;בנייה מלאה;ליווי מול קבלן

למידע על הדס אספיס



 

וילה אלגנטית באזור השרון

בשנת 2016, נעשה שינוי עיצובי בחללים שכללו: סויטת הורים, סלון , חדר עבודה, גינה ומבואת כניסה. במהלך השיפוץ נעשה שימוש באלמנטים עיצוביים מודרניים יחד עם התאמת ריהוט ואקססוריז התואמים את האווירה בבית המשפחה. הושם דגש על ניצול נכון של חללי הבית תוך החלפת הריהוט הקיים, צביעת הבית ורכישת גופי תאורה להשלמת המראה הסופי.

תהילה גור | עיצוב פנים והום סטיילינגתהילה גור | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// עיצוב בתים;משרדים;עיצוב עסקים

למידע על תהילה גור



 

הרחבת בית פרטי בשרון

הפרויקט כלל תוספת בנייה לבית שגודלו כ- 160 מ”ר והושלם בשנת 2013. במהלך כ-5 חודשים הייתה הקפדה על רמת תכנון ועיצוב גבוהה. החללים השונים תוכננו ועוצבו תוך כדי מתן פתרון לצרכי הלקוח, בתוך המסגרת התקציבית ולוחות הזמנים שנדרשו.

שטיינמץ לור | אדריכלות ועיצוב פניםשטיינמץ לור | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// עיצוב בתים;בנייה מלאה;תוספות בנייה

למידע על שטיינמץ לור



 

שיפוץ בית פרטי במרכז הארץ

שיפוץ טוטאלי לבית שניבנה בשנות ה 80 הושלם בשנת 2015. השיפוץ כלל תוספת של ממד, חלוקת החלל מחדש והתאמתו לצרכי המשפחה. הבית עוצב בסגנון אקלקטי, תוך שימוש בחומרי גמר שונים וקו עיצוב ייחודי המותאם לדרישות ולציפיות שתואמו מראש.

ליאורה סגל יצחקי | עיצוב פנים והום סטיילינגליאורה סגל יצחקי | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// עיצוב בתים;עיצוב דירות;ליווי מול קבלן

למידע על ליאורה סגל יצחקי



 

בית פרטי ברמת השרון

שיפוץ בית פרטי בהשראת מלון בוטיק הושלם בשנת 2016, ומתפרש על פני כ-300 מר. במהלך כחצי שנה, עוצבו ואובזרו החללים בעיצוב מודרני, תוך שימוש בחומרי גמר שונים וקו עיצוב ייחודי שכלל שימוש בצבעים שחור ולבן להשגת המראה הרצוי.

גלית דיין רביב | עיצוב פנים והום סטיילינגגלית דיין רביב | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// עיצוב יוקרתי;משרדים;ליווי מול קבלן

למידע על גלית דיין רביב



 

הרחבה ועיצוב לבית בשרון

פרויקט שכלל שיפוץ והרחבה של בית פרטי הושלם בשנת 2016 ושטחו כ-170 מ"ר. במהלך כ-3 חודשים ניתן ליווי והכוונה מקיפים תוך הקפדה על רמה עיצובית גבוהה ודגש על פונקציונאליות., החללים תוכננו ועוצבו ברוח הלקוח, על פי דרישותיו ולשביעות רצונו.

שטיינמץ לור | אדריכלות ועיצוב פניםשטיינמץ לור | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// עיצוב בתים;בנייה מלאה;תוספות בנייה

למידע על שטיינמץ לור



 

שיפוץ כללי לבית בקריית טבעון

הפרויקט הושלם במהלך 2016, ומתפרש על פני 130 מר. תכנון וביצוע הפרויקט נמשך כ-3 חודשים אשר במהלכם ניתן ליווי והכוונה מקיף באפיון קו עיצובי של מספר אזורים שונים, תוך עמידה בדרישות הלקוח ובפונקיונליות המתבקשת. המתחם מתחלק למספר חללים הכוללים: מטבח, חדרי ילדים, חדר שינה, מקלחות ושירותים, סלון, פינת אוכל, מסדרון וחדר משפחה, שבכל אחד מהם נעשתה חשיבה קפדנית על קו עיצוב כללי המותאם למשפחה המתגוררת בו.

אסנת קציר | עיצוב פנים והום סטיילינגאסנת קציר | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// בתי קרקע;ליווי מול קבלן;ליווי שיפוץ

למידע על אסנת קציר



 

שיפוץ בית פרטי בבית אריה

הפרויקט בוצע בשנת 2014, ומתפרש על פני כ- 200 מר. הבית עוצב בהשראת חוות סוסים באמריקה לאור אהבתם הגדולה של הדיירים לחיות ולסגנון החיים האמריקאי. הבית עוצב כך שהפרקטיקה מעל הכל. כל החלל הציבורי מיועד לפעילויות משפחתיות עם המון מקומות אחסון ועם נגישות לכל התחביבים שלהם. דיירי הבית זוג הורים מקסימים עם שני ילדים קטנים שמעל הכל היה חשוב להם שהבית ישרת אותם ולא ההיפך.

איילת לוי עדני | עיצוב פנים והום סטיילינגאיילת לוי עדני | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// עיצוב דירות;בתי קרקע;ליווי שיפוץ

למידע על איילת לוי עדני



 

שיפוץ בית פרטי באבן יהודה

הפרויקט בוצע בשנת 2016 וכלל שיפוץ בית פרטי והתאמתו לצרכי הלקוח. עיצובו ואיבזורו של החלל נמשך כחודש וחצי שבמהלכו הבית עבר שדרוג והתאמה ייחודי לבקשת הלקוח. התהליך כלל את ליווי הלקוח בבחירת חומרי הגמר, ברכישת ריהוט ואבזור אשר נותנים לחלל את המראה הסופי ההרמוני והמעוצב המשרת את רצונותיו של הלקוח.

איריס דיניץ | עיצוב פנים והום סטיילינגאיריס דיניץ | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// הנגשת דירות;עיצוב בתים;עיצוב יוקרתי

למידע על איריס דיניץ



 

שיפוץ בית משפחתי במרכז

הפרויקט בוצע בשנת 2016 ומתפרש על פני 300 מר, התהליך נמשך כ-8 חודשים אשר במהלכם פתחנו את החלל והכנסנו הרבה אור לבית, השתמשנו בצבעים נטרליים ובהירים ויצרנו חלל נעים שהמשפחה יכולה "לצקת" את החיים שלה בתוך הבית.

MORE DESIGN | עיצוב פנים והום סטיילינגMORE DESIGN | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// עיצוב יוקרתי;משרדים;משרדים

למידע על MORE DESIGN



 

שיפוץ בית פרטי בשרון

השיפוץ הזה התפתח ונרקם כריקוד עדין שרוקדים 2 אנשים, שטעמם ורצונותיהם לפעמים דומים ולפעמים – שונים, והם יודעים בדיוק איפה ועד כמה להתעקש, ואיפה ומתי לשחרר בשביל האחר. הבית הזה הוא אוסף של נקודות המפגש האלו. הוא תוצאת החיבור.

מירב אשל | עיצוב פנים והום סטיילינגמירב אשל | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// בתי קרקע;ליווי מול קבלן;ליווי שיפוץ

למידע על מירב אשל



 

בית פרטי בחרב לאת

במהלך כשנה וחצי ניתן שירות של תכנון ופיקוח אדריכלי צמוד לשיפוץ והתאמה של בית ישן, תוך כדי הקפדה על רמת עיצוב גבוהה עם דגש על פונקציונאליות. לאחר יצירת התוכניות נבנו ועוצבו חללים שונים בבית כגון: מטבח, סויטת הורים, מקלחות ושירותים, סלון, פינת אוכל ומבואת כניסה. הפרויקט הושלם בשנת 2008, שטחו משתרע על כ-200 מ״ר וממוקם בחרב לאת.

שרון וולמן | אדריכלות ועיצוב פניםשרון וולמן | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// ליווי מול קבלן;בנייה מלאה;תוספות בנייה

למידע על שרון וולמן