תכנון בית פרטי

תכנון בית פרטי | בונה אדריכלים ומעצבים

דוגמאות לבתים פרטיים

מתכננים פרויקט בסגנון? ראיתם עיצוב שאהבתם? לחצו על התמונה לצפייה בפרויקט המלא ולמידע נוסף


לילך לקסמן-בית פרטי בקיבוץ בשפלהלילך לקסמן-בית פרטי בקיבוץ בשפלה
חני גילהר-בית פרטי אורגניחני גילהר-בית פרטי אורגני
עינב גלילי-בית פרטי במושב במרכזעינב גלילי-בית פרטי במושב במרכז
חגית בורשטיין-בית פרטי בבית היללחגית בורשטיין-בית פרטי בבית הילל
רקפת דותן-בית פרטי בקיבוץ החותריםרקפת דותן-בית פרטי בקיבוץ החותרים
תמי דן-בית פרטי בסגנון מודרני קלאסיתמי דן-בית פרטי בסגנון מודרני קלאסי

ליליאן מדהימה גם באישיות וגם במקצועיות. אדריכלית מעולה, ידעה לתחקר אותנו מהם הצרכים שלנו ולתפור את המבנה לפי הצרכים ולפי האילוצים. קלעה לטעמנו וידעה להכווין אותנו לספקים מקצועיים. היינו נורא מרוצים מהשירות שסיפקה בעברנו. ליליאן ליוותה אותנו לכל אורך הדרך ולא עזבה אותנו לרגע. ממליץ בחום על שירותיה.

רותי מקצוענית , מכירה את כל החומרים והטכנולוגיות העכשוויות, שירותית, בנאדם מאוד נעים והיא זרמה איתנו לאורך כל הדרך. סמכתי עליה בעיניים עצומות ונתתי לה חופש פעולה מלא. רותי עובדת בצורה מהירה ויעילה ומספקת את הסחורה בצורה הטובה ביותר. לאורך כל התהליך היא ייצגה את האינטרסים שלנו נאמנה. ממליצה בחום.

היה אגדה לעבוד עם טלי, היא מסורה, היא עומדת בהבטחות שלה, רואים שיש לה עיניין אישי בכל פרויקט. ממש נהנתי מימנה ומהתהליך שעברנו ביחד. ממליצה בחום ובטוחה שמי שיקח את שירותיה יהיה מרוצה מכל הלב.

ממליצה מאוד, כל התוכניות היו מדוייקות, יחס אישי מעולה עם כזה נועם ורוגע, לא נבהלת משינויים זורמת ומתאימה את עצמה, אני מרוצה מאוד וממליצה בחום והמלצתי לקרובי ששכרו גם את שירותיה..

ליאת עשתה עבודת אדריכלות מושלמת. מרוצה מאוד מהפרויקט שעשתה בעבורנו. ממליצה על שירותיה.

תמי דן-בית פרטי בהרצליה פיתוחתמי דן-בית פרטי בהרצליה פיתוח
רותי קידר-שיפוץ בית פרטי ברמת פולגרותי קידר-שיפוץ בית פרטי ברמת פולג
ליליאן בן שוהם-בית פרטי ברמות השביםליליאן בן שוהם-בית פרטי ברמות השבים
דרור ברדה-בית פרטי בשוהםדרור ברדה-בית פרטי בשוהם

שריתה ורון מדהימים, קשובים, מקצועיים מאוד, סבלניים. אני מרוצה מאוד מהשירות שהם סיפקו עבורי. ליוו אותי לאורך כל התהליך. ממליצה באהבה רבה על שירותיהם.

עברנו חוויה טובה מאוד בתהליך הבנייה. ליליאן אדריכלית מקצועית, ישרה, אמינה, יצירתית, אכפתית, מוכשרת ובעלת ידע נרחב וטעם טוב בעיצוב פנים וחוץ. דואגת להגיע לשטח לפקח ולדאוג שהכל מתנהל כשורה. ליליאן נעימה ובעלת יחסי אנוש מעולים. ממליצה עליה באהבה רבה.

הייתה לי חוויה נהדרת לעבוד עם חגית, היא זרמה איתי בתוך התהליך, היא מאוד יצירתית, היא דייקה את מה שרציתי ויישמה את זה, כל החלומות שלי יתגשמו שם. כל מה שהיא התעקשה עליו יתברר כנכון. הבית יצא מהמם וגורף מחמאות. ממליצה בחום.

נהנתי לעבוד עם מירב, היא ענתה על כל הצרכים שלנו בצורה יסודית. היא הייתה מאוד סובלנית ואדיבה, כל מה שבקשנו בוצע בצורה מקסימלית. אנחנו מאוד מרוצים מהשלב ההתחלתי ועד התוצאה הסופית. ממליצים בחום.

שרון מקצועית, נעימה, מדוייקת, מקשיבה לצרכי הלקוח, נותנת מענה לכל המשפחה. שרון באה עם ראש פתוח היא לא מקובעת ומציעה פתרונות מגוונים, ממליצה בחום רב.

אם מדרגים מ 1-10 אז 10! אורית הייתה מדהימה, עם ראש פתוח, הייתה גמישה וזמינה, לא התעקשה וזרמה איתנו, יחסי אנוש מעולים איתנו, קשובה, ואנחנו חברים עד היום וממליצים עליה בחום.