בתים מעוצבים

בתים מעוצבים | בונה אדריכלים ומעצבים

לקט פרויקטים של בתים מעוצבים.

מתכננים פרויקט בסגנון? ראיתם עיצוב שאהבתם? לחצו על התמונה לצפייה בפרויקט המלא ולמידע נוסף


ארז אדריכלים-בית פרטי בתל אביבארז אדריכלים-בית פרטי בתל אביב
לירן בן איבגי-בית פרטי בחופיתלירן בן איבגי-בית פרטי בחופית
עינב גלילי-בית פרטי בחוף הכרמלעינב גלילי-בית פרטי בחוף הכרמל
טלי נחמיאס-שיפוץ בית פרטי ברחובותטלי נחמיאס-שיפוץ בית פרטי ברחובות

ליאת מקסימה, מקצועית מאוד וסבלנית. מציגה את כל האפשרויות, לא רק היפות או העדכניות אלא גם הפרקטיות שמתאימות לאופי, לצרכים ולנוחות של הלקוחות. קשובה לרצונות וטעמם של הלקוחות. ליאת ליוותה אותנו באופן צמוד והייתה מעורבת בכל פרט ופרט, כאילו היה מדובר בבית שלה. ממליצה בחום ואהבה רבה על שירותיה.

ליאת מדהימה, נהנתי לעבוד מולה, אחראית מההתחלה ועד הסוף, מהווה כתובת לכל בעיה שצצה ובגדול כל הפרגונים שיש נכונים לגביה, ברמה האישית היא מדהימה קשובה ועוזרת, מומלץ בחום..

יעל נהדרת, מלווה, תומכת, קשובה, יצירתית, נהנתי לעבוד איתה והיא נעימה מאוד, ממליצה עליה.

טל עשתה עבודה מצויינת אנחנו מאוד מרוצים מהבית. בתקופת השיפוץ גרנו בחו״ל והכל היה באחריותה של טל. יש לה טעם טוב, ידעה להתאים את עצמה לרצונות שלנו. נהננו מאוד לעבוד איתה. ממליצה בחום על שירותיה.

הייתה לי חוויה נהדרת לעבוד עם חגית, היא זרמה איתי בתוך התהליך, היא מאוד יצירתית, היא דייקה את מה שרציתי ויישמה את זה, כל החלומות שלי יתגשמו שם. כל מה שהיא התעקשה עליו יתברר כנכון. הבית יצא מהמם וגורף מחמאות. ממליצה בחום.

היה תענוג לעבוד עם רותי, היא זמינה, וקשובה לצרכים שלנו, הציעה פיתרונות מגוונים, הבית יצא לשביעות רצוננו וגורף הרבה מחמאות. ממליצה בחום.

גבריאלה אישה מדהימה, אדיבה, נעימה ויצירתית מאוד. הדבר החשוב ביותר זה שהיא לא אוכפת את טעמה האישי על הלקוח ונותנת ללקוח להביע את דעתו האישית. בנינו בית מקסים יחד. ממליצה עלייה מאוד.

בתור בנאדם היא נעימה ומדהימה בצורה בלתי רגילה, הייתה מאוד קשובה ומקצועית, הבית ייצא מהמם, היא הציעה המון הצעות מאוד טובות שהשפיעו על התוצאה הסופית. אני ממליצה עליה בחום רב..

בזכות אורית, התהליך הטכני והפסיכולוגי של תכנון הבית ובנייתו הפך לפרויקט קסום, יצירתי ונעים. אורית נתנה תחושה שכל רעיון ושגעון שלנו ראוי למחשבה וניתן לשילוב (והיו לנו כמה וכמה כאלה), ומצד שני שמרה עלינו ועל הבית בהקפדה ובמקצועיות שיהיה נכון ונוח לחיות בו. עשר שנים אחרי, אנחנו עדיין מאוהבים בבית שלנו, אבל אם נבנה שוב - נרצה שוב לשתף פעולה עם אורית. ממליצה בחום גדול.

אנחנו מאוד ממליצים עליה ברמות הגבוהות, נשארנו חברים עד היום היה בינינו חיבור מעולה היא מאוד מקצועית ותומכת, היא נתנה לנו עצות מעולות שעד היום משרתות אותנו נאמנה. נתנה לנו ליווי צמוד והבית שלנו יצא מושלם, נעים, מפנק וגורף מחמאות ללא הפסקה.

אנחנו מאוד ממליצים על עינב, היא גם אדריכלית מצויינת וגם מעצבת פנים מצויינת לא פחות. היא עשתה עבודה מעל הציפיות והחלומות שלנו, היא הייתה זמינה קשובה והציעה פתרונות ומענה מהיר לאורך כל הדרך. היא התאימה את העיצוב למסגרת התקציבית שלנו.

קרן ארביב-עיצוב בית פרטי בשרוןקרן ארביב-עיצוב בית פרטי בשרון
שירי הולנדר-עיצוב בית פרטי בבת שלמהשירי הולנדר-עיצוב בית פרטי בבת שלמה
חגית בורשטיין-בית באיזור שחזור ושימורחגית בורשטיין-בית באיזור שחזור ושימור
מיכל גרינברג פוקס-בית כחול לבן מיכל גרינברג פוקס-בית כחול לבן
גיא עזריאלי-בית פרטי בשרוןגיא עזריאלי-בית פרטי בשרון
אורית גורפינקל-בית פרטי בהושעיהאורית גורפינקל-בית פרטי בהושעיה

מיכל בנאדם קשוב ונעים, היא מקצועית ומלווה את הפרויקט מא׳-ת׳, היא פשוט נהדרת. ממליצה עליה מאוד.

מושלמת אין דברים כמוה, היא יצירתית וחשפה אותנו לרעיונות מוצלחים ומגוונים, ליוותה אותנו לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו, עמדה בתקציב שלנו והציעה פתרונות חלופיים שיותר משתלמים. שירי יודעת להתאים את עצמה לאוכלוסיה ולאזור, יש לה סבלנות אין סופית ממליצה עליה בחום ובאהבה.

מושיק מסודר פדנט עובד כמו שעון, מושיק עובד בצורה יסודית ולא משאיר מקום לשאלות, אין דברים כמוהו הוא מלווה אותי גם פרויקט נוסף שעשינו מרוב שהייתי מרוצה מהעבודה איתו. גם התכנון וגם העיצוב שלו לטעמי הוא מגוון והוא יודע להטעים את עצמו בצורה מושלמת, יש לו עבודה ברמה הכי גבוהה שיש אפס טעויות, מומלץ בחום.

מאוד נהנתי לעבוד עם מיכל. זאת הייתה חוויה טובה, היא ידעה להקשיב להתגמש וללכת עם מה שאנחנו אוהבים ומתחברים. היא מאוד נעימה ועשתה בדיקה לעומק לגבי מחירים, איכויות ושירות נוסף. השירות שקיבלנו ממנה היה ברמה מקיפה וייסודיות בכל המובנים. ממליצה עליה בחום.

מאוד אהבתי לעבוד איתה, היא מאוד סימפטית ומקצועית, ליוותה אותנו לאורך כל הפרויקט מתחילתו ועד לסיומו, ממליצה עליה מאוד.

לילך מהממת, מקצועית, אדיבה,נעימה, זמינה וקשובה. עזרה בכל התהליך מול המועצה. הייתה זרימה מעולה והתוצאה עמדה בציפיות, ממליצה בחום.

ליאת נעימה מאוד, קשובה מאוד וסבלנית מאוד. ליוותה אותנו לאורך כל הדרך. כיוונה אותנו לבעלי מקצוע מעולים. מאוד התחברנו לליאת. ממליצים בחום על שירותיה.

שחר רוזנפלד-תכנון בית פרטי בראשון לציוןשחר רוזנפלד-תכנון בית פרטי בראשון לציון
תמי דן-בית פרטי בסגנון מודרני קלאסיתמי דן-בית פרטי בסגנון מודרני קלאסי