מעצבת פנים - שרונה דושנסקי

שרונה דושנסקי - מעצבת פנים
שיפוץ בית בתל מונדשיפוץ בית בתל מונד
בית פרטי בהוד השרוןבית פרטי בהוד השרון
שיפוץ דירה בנתניהשיפוץ דירה בנתניה
שיפוץ מטבח בתל מונדשיפוץ מטבח בתל מונד

שרונה מעצבת עם הרבה מאוד שאר רוח, מעבר לזה שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה היא גם משתדלת מאוד להבין מה הלקוח רוצה וצריך. היא עזרה לי מאוד בהחלטות והפכה דירת 5 חדרים פשוטה לדירה אלגנטית על פי טעמי. ממליצה בחום.

שרונה מאוד נעימה וקשובה לצרכי הלקוח. התוצאות היו מעל ומעבר לציפיות, היא מאוד שירותית, נותנת מעצמה 100 אחוז ולא מסתפקת בפחות משביעות רצון מלאה של הלקוח. תמיד זמינה, ממליצה עליה מאוד.

שרונה מאוד מאוד נעימה, היא קשובה, היא מנסה להבין מה הטעם והכיוון ואז היא מציעה רעיונות עיצוביים ופרקטיים. סמכתי עליה במאה אחוז, זרמנו על כיוון שונה ממה שאני מכירה ועד היום אני מרוצה מהבחירה שנעשתה, ממליצה עליה מאוד.

הייתי מאוד מרוצה לאורך כל התהליך. שרונה מאוד מקצועית וזמינה, הזרימה והחיבור בינינו היו מאוד נעימים ונכונים. אנשי המקצוע שהיא בחרה והמליצה עמדו בדרישות והתוצאה הסופית מדהימה ואני ממליצה על שירותיה.

הגענו לשרונה דרך המלצה של חברה והתחברנו אליה מיד. ראינו שאנחנו זורמים על אותו כיוון, הצבנו תאריכים ויעדים ששרונה עמדה בהם בהצלחה רבה. בהמלצתה בחרנו את בעלי המקצוע הרלוונטיים, היא ליוותה את כל התהליך מההתחלה ועד הסוף כולל ליווי ברכישות עצמן. שרונה הגשימה לנו חלום, ממליצים בחום.