מעצבת פנים - מזל גלבוע

מזל גלבוע - מעצבת פנים
דופלקס הוד השרוןדופלקס הוד השרון
דירת 5 חדרים בראש העיןדירת 5 חדרים בראש העין
דירת יוקרה ברמת גןדירת יוקרה ברמת גן
עיצוב דירת פנטהאוז בגני תקווהעיצוב דירת פנטהאוז בגני תקווה

נהננו מאוד מהעבודה עם מזל, הכלל תיקתק כמו שצריך, היא הייתה זמינה לנו ועמדה בדרישותינו ולשביעות רצוננו. ממליצים בחום לשכור את שירותיה, אנחנו נהננו מאוד.

מזל מקצועית מאוד, הכל נעשה בנועם הליכות, אנחנו נכוונו בעבר והיא ממש הצילה אותנו, היא זורמת עם הלקוח אבל בדברים מהותיים היא עומדת על שלה ואנו מודים לה על כך, נהננו לעבוד איתה ואנחנו ממליצים עליה בחום.

מזל מעצבת מהממת, בעלת טעם מצויין. מתאימה את עצמה בצורה מושלמת ללקוחות ולדרישות. חשוב לא פחות שהיא מאוד שירותית ועומדת בלוחות זמנים שתואמו מראש, אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה וממליצים עליה בחום.

מזל ליוותה אותנו במשך כשנה, הייתה מאוד יצירתית, זמינה, מעורבת לאורך כל השיפוץ, היה לה חלק חשוב מאוד בתהליך, ליוותה אותנו גם ברכישות, אנחנו מרוצים מאד מהתוצאה ולא מפסיקים לקבל מחמאות, ממליץ עליה בחום.

מזל אלוהית, בעלת טעם נפלא, היא נאמנה ומוכשרת, ויש לה יכולת התאמה לרצון הלקוח ולמכלול הכללי שהיא מספקת בצורה מדהימה, עד היום אנשים מתפלאים מהעיצוב שלה, בנוסף היכולת התקשורתית שלה מהממת. היא נדיבה וצנועה וכיף להיות בחברתה, עומדת בכל מה שמבטיחה, אנחנו בקשרים טובים עד היום ותמיד נעזרים בשירותיה גם לאחר כמה שנים, הליווי שלה צמוד לכל אורך התהליך מההתחלה ועד הרבה אחרי הסיום, איך שהיא נכנסה אלינו ישר ידענו שנעבוד יחדיו. העבודה איתה הייתה יוצאת דופן וחוויה יצירתית.