מעצבת פנים - מיכל גרינברג פוקס

מיכל גרינברג פוקס - מעצבת פנים
בית פרטי במושב בשפלהבית פרטי במושב בשפלה
בית כחול לבן בית כחול לבן

נהנתי מאוד לעבוד עם מיכל, היה מאוד נעים ללכת איתה לקנות בחנויות היא לא כפתה את דעתה, היה שיתוף פעולה ממש טוב היא נתנה מקום לדעות ולרצונות שלנו לאורך כל הדרך. היא מאוד מקצועית, וכל אנשי המקצוע מאוד התרשמו מהיכולות וההבנה שלה. היא הייתה מאוד זמינה ונגישה עבורנו ועבור אנשי המקצוע שעבדו בפרויקט. ממליצה מאוד הייתה לי חוויה נהדרת.

נהנתי לעבוד עם מיכל, היה לי קשה בהתחלה  כי היה לי מחסום בין מה שחשבתי למה שבפועל ובעזרת מיכל המחסומים ירדו. היא ליוותה אותנו לאורך כל הדרך בכל המובנים. היא ניפגשה עם בעלי המקצוע ודאגה שהכל יתנהל כשורה, ממליצה בחום.

ממליצה נלהבת ציון 100 מתוך 100. מיכל אחראית, מקצועית, נעימה וקשובה ללקוח. מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית וממליצה עליה בחום.

מיכל מקצועית, ידעה לתת לנו עצות נכונות שמנעו טעויות גדולות. חשוב לא פחות זה העובדה שהיא הצליחה לשלב בצורה טובה בין הסגנון שלי לסגנון של בעלי שהיו שונים מאוד. אני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית שגורפת מחמאות כל הזמן.

מיכל מדהימה, מקצועית, מאוד קשובה לצרכי הלקוח, היא שירותית. סמכתי עליה בעיניים עצומות לאורך כל התהליך, עבדנו בשיתוף פעולה מלא איתה וכל התהליך מההתחלה ועד הסוף יתבצע בצורה נעימה וכייפית. ממליצה מאוד.

מיכל מאוד מקצועית, נעימה, זורמת, מבינה עיניין, התהליך היה נעים ונח , היא קלטה אותי ואת הטעם שלי וידעה לתת מענה ואופציות מגוונות לצרכים שלנו. אנחנו אוהבים ומרוצים מאוד מתוצאה הסופית שגורפת הרבה מחמאות. ממליצים בחום.

מיכל ליוותה אותנו בפרויקט משלב הניירות שנמשך כשלוש שנים. התבגרנו יחד איתה ובנינו את הבית לצרכים שלנו אל מול המגבלות שעמדו בפנינו. מיכל הייתה איתנו לאורך כל התהליך מהתשתיות ועד לבחירת הפירזול הסופי. היא מקצועית, דייקנית ועומדת על שלה מול הגורמים הרלוונטיים. ממליצים בחום.

מיכל ליוותה אותי לאורך תקופה ארוכה עד לכניסה לבית, הליווי כלל הכל מ א׳-ת׳ בצורה נעימה, נגישה, איכותית ועם הרבה סבלנות, נהנתי מאוד מהתהליך ומההכוונה שהיא סיפקה לי והתוצאה הסופית הייתה מעבר לציפיות, ממליצה בחום.

כבר בפגישה הזו הרגשתי שעם מיכל נצלח את השיפוץ הזה בקלות יחסית. את התהליך לכל אורכו מיכל עברה איתנו: הבינה לעומק את הצרכים והרצונות שלנו, עזרה לנו בבחירת אנשי המקצוע ופיקחה על הנעשה. למיכל היכולת הנפלאה לשים לב לפרטים הקטנים ועם זאת לראות את התמונה המלאה. כל זאת בנעימות ובסבלנות אין קץ, תוך עמידה בלוח זמנים וללא פשרות מקצועיות. הודות למיכל משך השיפוץ היה קצר יחסית, ואנחנו נהנים מדי יום מהתוצאה.