דירות ובתים מעוצבים בנס ציונה

בלוג עיצוב הבית

בונה | אדריכלים ומעצבים

הרשימה מתעדכנת אחת לחודש

קבלו השראה מ-4 דירות ובתים מעוצבים בנס ציונה. ראיתם משהו שאהבתם? מתכננים פרויקט בסגנון? לחצו על הקישור למידע נוסף והשאירו פנייה לאדריכל/ית או המעצב/ת פנים, על מנת לבדוק זמינות ולתאם פגישת הכירות.

עיצוב הבית


 

בית בסגנון מודרני בנס ציונה

הפרויקט הושלם בשנת 2015, ומתפרש על פני כ- 250 מ"ר. כדי ליצור תחושת מרחב תוכננה קומת הכניסה כך שהדלת נפתחת לחלל בגובה שתי קומות הבית, באמצעות גרם מדרגות המנותק מחלון זכוכית שנמתח מרצפה עד התקרה כאשר פסי בטון המשולבים בתוכו יוצרים עניין ויזואלי ומשחקי אור בחלל הפנים. הקו העיצובי שנבחר הוא מודרני ונקי, הפתחים הגדולים בבית יוצרים חיבור בין חוץ לפנים. ושילוב אלמנטים מעץ מכניסים חמימות לבית.

לילך לקסמן | אדריכלות ועיצוב פניםלילך לקסמן | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// בתי קרקע;בנייה ירוקה;בנייה מלאה

למידע על לילך לקסמן



 

בית פרטי בנס ציונה

בית פרטי למשפחה בת 5 נפשות: הבית עבר כבר הרחבה בעבר, תוכנן להרחיבו שוב והפעם עם תוספת קומה. הבית תוכנן מחדש בהתחשב בחלק מהקירות החיצוניים, הממד הקיים. החללים השונים שכללו: מטבח, חדרי ילדים, חדר שינה, סויטת הורים מפוארת, מקלחות ושירותים, סלון וחלל אירוח, פינות אוכל, חצר וגינה, תוכננו ועוצבו תוך שימת דגש על יצירת חללים מרווחים ועיצוב כפרי, לבקשת המשפחה.

ליאת בני פלד | אדריכלות ועיצוב פניםליאת בני פלד | אדריכלות ועיצוב פנים

התמחויות// עיצוב דירות;משרדים;משרדים

למידע על ליאת בני פלד



 

דירת 4 חדרים בנס ציונה

הפרויקט בוצע בשנת 2015. ההשראה לקשת הגוונים שנבחרה היא דווקא תמונה שהייתה תלויה בסלון ומוסגרה מחדש. קשת הגוונים היא מהכחולים והירוקים עד האפור בהיר. כורסאות עתיקות שהיו של הסבתא, רופדו מחדש, בגוונים שהותאמו לספה החדשה. חדר השינה עבר מתיחת פנים, עם ציפוי הקיר בטפט מעניין ומיוחד, וקיר תמונות המשפחה מהטיולים הרבים שלהם. הדגש במהלך העיצוב היה על רענון וחידוש, תוך עמידה קפדנית בתקציב.

יואלה בר טל | עיצוב פנים והום סטיילינגיואלה בר טל | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// בתי קרקע;עיצוב דירות;ליווי מול קבלן

למידע על יואלה בר טל



 

בית פרטי בנס ציונה

הפרויקט בוצע בשנת 2015. לבעלי הבית היה חלום: קיר מעניין בסלון. עיצבנו יחדיו קיר טלוויזיה מפיסות עץ מלא, בנוסף ביקשו בעלי הבית, בית מואר. תכנית התאורה שלי כללה תאורת אווירה עם גופי תאורה קלילים, תאורת לד שקועה ופנלים לד שהוזמנו במידות מיוחדות, על מנת שיוכלו להתאים לכל אוירה. בחדר האורחים בחרתי בצבעוניות ואלמנט בקיר משולב עם תאורה להשלמת אווירה נינוחה ומזמינה.

ענת זיו | עיצוב פנים והום סטיילינגענת זיו | עיצוב פנים והום סטיילינג

התמחויות// ליווי רכישות מסין;עיצוב בתים;משרדים

למידע על ענת זיו